petak, 02.11.2007.

Freedom Figter ZA LEGALIZACIJU marihuane !!!

:-)))))))))))))))))))))))))))

Da, da, dobro ste pročitali !!! Zvone Radikalni je čvrstog uvjerenja da je jedino ispravno rješenje „problema marihuane“ njena legalizacija !!!

Dekriminalizacija, za koju se zalažu navodno „liberalni“ elementi hrvatskog društva je, kao što je to bloger Regan primjetio u jednom komentaru, politika koja se može okarakterizirati po onoj „jebala bi se a da joj ne uđe“. Na taj svoj komentar je Regan popio lijepu dozu nula i jedinica, a rekao je čistu istinu! (s druge strane, to je prirodna hrvatska politika - ni tamo ni vamo, nego po sredini, a onda će onaj koji ima moć po svojoj volji odlučiti na koju će stranu)

Bah !

Cijelu ovu diskusiju se može presjeći JEDNIM JEDINIM ARGUMENTOM !!!

Ako N.N. (ili Zvone Radikalni ;-) ŽELI uživati u jointu bilo u miru svoje sobe, bilo s ekipom na nekom tulumu, NEMA TOGA TKO IMA MORALNO ILI IKAKVO DRUGO PRAVO TO MU (MI) ZABRANITI !!!

Točka. QED :-)

I diskusija je gotova. Završena priča. Amen. NEMAMO ŠTO VIŠE PRIČATI !!!

Naravno, osnovna premisa je da živimo u slobodnom društvu ! Jer, u slobodnom društvu, odgovorni (odrasli) pojedinci imaju garantirano pravo na uživanje u svojoj slobodi, sve dok to ne ugrožava slobodu drugih.

Da li nečije uživanje u jointu IKAKO ugrožava nekog drugog, ukoliko nema second-smoke efekta (što je u ogromnoj većini slučajeva upravo tako !) ? Naravno da NE ! I ponovo, tu priča završava.

„E, ali ne može to tako !“ viču svi. „Marihuana JE ŠTETNA !“.

Yap. I alkohol. I BigMac. I voda (ponegdje :-).

Hmmm, s druge strane, nedavno sam na jednom od Economistovih blogova čitao o tome kako uživanje u marihuani povećava rizik od šizofrenije ! Zajebano. A i kolegica liječnica me je jednom prilikom zaprepastila činjenicom da svaki popušeni joint uništava 10.000 neuoran u mozgu ! Uf, majke ti irudove, deset iljada !!!!!

Gadno.

Ehem, da. Ali, ali, ali ...

Ukoliko je prosječna vjerojatnost (očekivanje) dobivanja šizofrenije negdje na razini par postotaka, 20,30 ili 40 % povećanje vjerojatnosti (a ove brojke lupam iz glave jer se ne sjećam točnih – vjerojatno sam pretjerao) znači u apsolutnom iznosu samo koji postotak više. Da li mi je ta vjerojatnost 3 ili 5 %, who cares ?
A glede deset iljada sprženih neurona, to doista zvuči gadno, dok se ne osvrenete na činjenicu da ih u mozgu ima oko sto milijardi (100.000.000.000).
Ajmo uraditi račun: neka bude 5 (PET :-) jointa na dan, kroz 5 godina, to se svede na 9125 jointa ukupno. Lipi broj, nema što.

Huh, 5 komada dnevno kroz 5 godina !!! Je li to uopće moguće !!! Pa njemu neće ostati nijedan neuron ????!!!!

Ha, ha, ha, ha, ha ...

9125 jointa x 10.000 neurona/joint = 91.250.000 sprženih neurona. Iliti, 0,9125 PROMILA od ukupnog broja neurona u mozgu !!! No sikiriki ....

Bit stvari jest da medicinski razlozi kontra uživanja marihuane (pogotovo povremenog uživanja marihuane) jednostavno ne postoje. NEMA IH !!!! Tu istu doktoricu sam prije par godina pitao da mi nađe neke medicinske članke o štetnosti marihuane (ako išta, onda sam mišljenja da se apsolutno treba obrazovati – i to po svakom relevantnom pitanju!). Ali, do dana današnjeg ne dobih ni jednog članka ...

„To možda i jest tako Zvone Radikalni, ali problem je što je marihuana prvi korak na putu do heroina !!!“.

GLUPOSTI !!!

Da se razumijemo – HEROIN JE ZLO !!! Za dilere heroina Zvone Radikalni bi uveo arapsku varijantu kalifornijske three-strike policy. Prvi put – žuti karton, drugi put – crveni karton, treći put – ode ruka ! Uz par stotina milijuna kuna ulaganja u programe rehabilitacije ovisnika i kontinuirani rad s mladima na njihovoj edukaciji, problem bi se mogao značajno reducirati. Ako ga stvarno želimo riješiti, naravno !

A ako se čini da ovakav stav o apsolutnoj zabrani uživanja u heroinu u suprotnosti s mojim libertarijanskim principima – varate se. Jer, heroin jest zlo, i to zbog svoje ovisničke prirode kojom neumitno potčinjava slobodnu volju pojedinca i oko toga nema priče. NE MOŽE I TOČKA !!! Doduše, svjestan sam da ovako idealistička rješenja pate od određenih problema, ali ovako kako je sada baš i ne ide.

Ipak, heroin je tu da ostane (barem neko vrijeme) i u svjetlu te činjenice argumentima protivnika legalizacije (a i dekriminalizacije) da je marihuana prvi korak na putu prema heroinu se mora posvetiti određena pažnja.

Elem, kako je ovaj post već dva dana u nastajanju, u međuvremenu je kolega leeq objavio (pretekao me ;-) post na pollitika.com (a post je izvrstan i svakako ga preporučam) upravo na temu legalizacije, i u tom postu je dao dva linka na odlične članke („Moć inkivizicije u carstvu predrasuda“ i „Promijeniti zakon“ ). Pa ću citirati iz prvog članka:

Tako će dr. Robert Torre u svojoj knjizi ustvrditi kako nema ozbiljnog znanstvenika danas koji bi argumentirao o nekoj velikoj štetnosti marihuane. Treba pridodati; posebno u kontekstu dostupnosti mnogo težih, adiktivnijih i socijalno razornijih supstancija, poput duhana i alkohola. Torre će, sasvim ispravno, pobiti teze o tome da marihuana vodi prema heroinu, ali će isto tako biti protiv legalizacije, smatrajući da bi ona donijela više štete od postojećeg stanja.


Dakle, kaže doktor da „staze prema heroinu“ NEMA, ali je još zanimljiviji završetak te rečenice ! Jer, kad stručnjak kaže da bi legalizacija donijela više štete od postojećeg stanja, Zvone Radikalni se MORA ZAMISLITI !!!

S druge strane, treba razlučiti i različita moguća „postojeća stanja“ ! Jer ukoliko kao postojeće stanje uzmemo Nizozemsku, onda Zvone Radikalni s tom izjavom nema nikakvih problema. Ali mi smo još DALEKO od Nizozemske !

A da ne izmišljam toplu vodu, evo još jednog citata:
O tome se može pričati, kada jednom apsolviramo gomilu laži i lažnih svrstavanja na osnovi puke činjenice ilegalnosti marihuane, onda doista možemo razmisliti što bi značila potpuna legalizacija. Kada konačno pokopamo besmislice o marihuani koja navodno masovno uzrokuje sterilnost, navodi na agresiju, predstavlja stepenicu prema težim drogama, stvara problematičnu ovisnost, kada prihvatimo notorne činjenice i iskustva brojnih generacija, samorazumljive stvari i znanja iz opće kulture druge polovice 20. stoljeća, jednako tako znanstveno potvrđene, koje kazuju da se od marihuane nikad ne umire i ne postoji pojam predoziranja u tom smislu, kada stvarno prestanemo s inkvizicijskom logikom koja se hrani roditeljskim strahom, neinformiranošću i zakonskim statusom kanabisa, tek ćemo tada moći razgovarati o oblicima normalizacije, regulacije upotrebe i integracije korisnika. Stručnjaci se mogu razlikovati u procjeni tih modela, u pristupu potpunoj legalizaciji ili izbjegavanju takvih koraka, ali depenalizacija posjedovanja malih količina kanabisa morala bi biti razumljivim konsenzusom svakog mislećeg bića, na osnovi elementarnih informacija, bez obzira na struku i obrazovanje.

Riječ da bih dodao !!!

I još:
To znači da ne treba marihuanu reklamirati, ali je treba svesti u stvarne okvire štete, poput duhanskih, te napokon prestati s tragičnim šikaniranjem ljudi, prestati s fundamentalističkim divljanjem i buncanjem, neartikuliranim glasanjem pojmovima ''droga-zlo'', ''korisnik-ovisnik'', ''pošast'', ''kuga'' i slično.
U Nizozemskoj će uskoro (točnije, 2006.) (članak je iz 2004. - op. Z.R.) biti punih trideset godina od stvarnog dekriminaliziranja kanabisa. Stvarna dekriminalizacija jest depenalizacija, propisivanje količine za osobnu upotrebu koja se ne sankcionira niti oduzima.

Eto ga !

Ima i pametnijih ljudi na ovom svijetu od Zvone Radikalnog :-).

I stoga mijenjam službenu politiku – od sada je službeni cilj DEPENALIZACIJA upotrebe marihuane (ipak, neću promijeniti naslov posta – klasičan primjer navlakuše ;-)

Odustajem od apsolutnih libertarijanskih principa i prihvaćam činjenicu da današnje društvo (pogotovo u Hrvatskoj !) nije dovoljno zrelo (je, znam, na ovo će se navući mnogi desničari i antiliberali ;-) za potpunu legalizaciju.

Dok čovjek može slobodno uživati u dobrom jointu (a da pritom ne pretjeruje i ne smeta drugima) bez straha od krivičnog/prekršajnog gonejnja, JA (PRI)ZADOVOLJAN !!!

Ali,
Nažalost, kod nas je posljednjih godina osnažila inkvizicijska logika, koja na plodnom tlu predrasuda može bez srama poopćivati vlastite besmislice, propisivati drugima što da rade, predlagati testiranja i progon ljudi koji su normalni kao i svi drugi građani, (često normalniji od alkoholom potaknutih agresivaca), i to samo zbog vlastita straha, lažnih dogmi o drogama, opsjednutosti totalitarnom kontrolom i nadzorom, i, ne zaboravimo, za dio aktera - zbog unosnog biznisa.

Perspektive nisu svjetle :-(

Ali, to ne znači da je bitka unaprijed izgubljena ...

P.S. Pitaju me neki „kako ćeš objasniti djeci“ ?! Odgovor je jednostavan – istim onim metodama kojima (nažalost, SAMO većina roditelja) postigne da im djeca ne postanu alkoholičari ...

- 15:44 - Komentari (16) - Isprintaj - #
  • Svakako bi prvo trebalo uvesti testiranje na marihuanu u prometu, kao što postoji i alkotest.
    Što se tiče legalizacije, o tome se da raspravljati, ja nisam nužno protiv ako bi to zaista smanjilo broj ovisnika i dilera. Ako je legalan BigMac, može biti legalna i trava. (tragicnamisao 02.11.2007. 16:24)
  • legalizacija, dekriminalizacija, depenalizacija... kakogod, ti imaš dovoljno godina. velika je razlika između tvog i jointa nekog klinca od 11, 12... 16. ne pitaj me zašto tako mislim, ali me shvati prilično ozbiljno ;)
    slažem se da je pretjerano kazneno tretirati osobe zatečene u posjedu cannabisa, ali sam mišljenja da je postupak kojim se temeljem Zakona o sudovima za mladež postupa prema maloljetnicima i mlađim punoljetnim osobama, sasvim prihvatljiv (po kaznenoj prijavi na bazi dobrovoljnosti upućuju se u savjetovališta, a potom k. prijava odbacuje). takva mogućnost se temeljem ZKP-a koristi i za punoljetne osobe ( ako se ne varam, statistički najviše kaznenih prijava se odbacuje upravo kada je u pitanju čl. 173. Kz-a). dakle, spustimo loptu na prekršajni zakon, zadržimo model postupanja i učinili smo puno. Hrvatska zaista još nije zrela za radikalne poteze (nemamo nikakvu logistiku, preventivni programi su nam očajni)...
    pozdrav (Tri Pojma 02.11.2007. 17:43)
  • ...nemam stav, nikad nisam "duval", iako je činjenica da je to zadnjih godina postalo "popularno" među mojim vršnjacima i da svako malo naletim na nekoj zabavi na ponekog koji "dune". Komično mi je pri tom kad je taj zakleti nepušač i drži mi predavanje kak bi trebal prestat pušit. Zakonska regulativa toga je nešto drugo i predstavlja veći problem. Općenito, njega držim perverznim i s one strane zdravog razuma. Kad još novčane kazne pretvoriš u dane zatvora dođeš do još većih, šokantnih, podataka. Ako npr. ideš sa planinarenja Medvednicom, ubereš par grana jele za novogodišnju dekoraciju u stanu, možeš dobiti 50 000Kn kazne. Preračunaj to u zatvor pa usporedi sa presudama za razbojništva, silovanja ili ubojstva...:) (sagittariusclassic 02.11.2007. 18:52)
  • topla voda koja se grije preko 30 godina,nije uopće aktualna tema jer tko raznišlja ima svoj stav, budala ostaje zatucana, političarima u interesu tvrditi da su heroin i marihuana ista opasnost, dosadno, bla,bla, bla, dosadniji samo pobačaj i istospolni brakovi, shvati da parafraziram "žtvimo u zemlji seljaka na brdovitom Balkanu", ja sigurno više neću pušiti, jer sam i duhan ostavio, većina mladog naroda će se i dalje nadmudrivati s policijom, joj kako je dosadno to vječno vraćasnje jednakog. jedan kokainski bos je u zadnjih tridesetak godina uhićen na ovim prostorima, vjerojatno političari nisu bili zadovoljni kvalitetom praha, kad će netko nadrapati zbog heroina, dosadno, pakleno dosadno.... (NF 02.11.2007. 19:19)
  • i ovaj post si očito napisa napušen (zgodna djevojka 02.11.2007. 19:55)
  • a zasto ne legalizirati i herion? mislim, tu je osnovno pitanje ima li pojedinac pravo oduzeti sebi život. smijem li se ja ubiti? ne govorim o eutanaziji, to je druga i teza diskusija. jednostavno, brani li meni zakon da si prospem mozak? koliko ja znam, ispravite me ako grijesim to nije regulirano. a za zvonuR i pitanje je li u njegovom idealnom svijetu to dopusteno? pa sad, imam 40+ godina, nisam vise balavac, dosadio mi zivot, zelim nova uzbudjenja. zelim to probati i dobro se izdrogirati, svjestan krajnjeg ishoda. to ce me ubiti. svjestan i da svih nas ceka isti kraj. a ja zelim svoj put zavrsiti sretno urokan. zasto mi je to zabranjeno? zasto nema ljekarne u kojoj mogu kupit herion po cijeni andola? To bi rijesilo i sve negativne pojave vezane uz ovisnike. oni su skloni kriminalu samo iz jednog razloga: droga je preskupa. daj im jeftino/besplatno i rjesio si sve njihove potrebe zauvijek. nece vise nikome niti jedan problem stvoriti.
    u zivotu upoznao i pokopao vec blizu 10 narkomana. pravih, teskih. i o svima kao ljudima ne mogu reci nista lose. a u razgovoru s njima, kad bi ih pitao: "pa sto ima u tome?", uvijek isti odgovor. a o njemu u svim ovakvim raspravama nema spomena: uzitak kojeg takve droge izazivaju ne moze se usporediti ni sa cime! kakav seks, kakva marihuana, cuga, kakve igre na srecu, kladionice, novac,shoping,surfanje po internetu,filozofsko raspravljanje po blogovima... sve je to kurac u usporedbi s dobrim šutom heriona. moram priznati da mi zvuci primamljivo... no jos je rano, mislim poceti tamo negdje u 80. godini ili ranije ako mi doktor sapoci kakvu crnu dijagnozu... (zbunjeni 02.11.2007. 19:58)
  • nisu ljudi u RH dovoljno emancipirani da bi si mogli priustiti legalizaciju kanabisa. Svajceri su je (skoro) legalizirali, ali je jedan majstor dosao na ideju da izmjesa par milijuna sadnica obicne konoplje s par milijuna sadnica oplemenjenih hibrida i berba od oko par tona je otisla u italiju. Kako mu nisu mogli dokazati da je lovu stavio na racun, optuzen je za robovlasnistvo (tri crnca-azilanta su radila neprijavljena). Od tada uzgoj samo za osobne potrebe, a to ti izgleda da kad krenes u ljetnu turu helikopterom po Zurichu svi su korovovi zeleni... :).
    PRevedi ovo u hrvatske uvjete i svaki cimer-fraj bit ce coffee-shop (barba 02.11.2007. 20:34)
  • Radikalni Zvone, u načelu čak imaš pravo, jer ako u zatvor ide neka baka s placa koja nije Milanu Bandiću "Blentonu" platila licencu za štand, a istovremeno u zatvor ne idu najveći ratni profiteri ove zemlje, onda bi se i marihuana po tom načelu trebala legalizirati; ili, ako na slobodi žive još neki komunistički i partizanski ratni zločinci iz 45' koji ni sekundu nisu bili u pritvoru i odgovarali na pitanja istražnog suca, onda se ni za marihuanu ne bi trebalo ić u zatvor; živimo u licemjernom društvu jer je vlast licemjerna, a i parlamentarna opozicija je licemjerna - svi pušu u isti rog jer su privilegije i lukrativni državni položaji za njih važniji od mišljenja građana.
    Međutim, gore je netko pravilno naveo da nije isto kad neki klinac od 12, ili 15 godina puši joint ili netko od 25 godina. Pored toga, poznajem bračne parove koji su oboje pušili joint zato što nisu mogli riješiti neke probleme pa je to bio kao izlaz iz problema, ali privremeni. Pušeći marihuanu, osobe se drugi dan ne sjećaju što je bilo jučer, i to je žalosno kod onoga što se zove drogom. Od droge ne profitiraju pušači nego oni koji prodaju i to drogeraški veletrgovci koji žive kao bubrezi u loju a vlasti im gledaju kroz prste, samo tu i tamo netko nadrapa kako bi MUP mogao reći da nešto po tom pitanju radi.

    Suma sumarum, marihunu za individualne potrebe ne bi trebalol egalizirati, a ratni profiteri bi trebali završiti u zatvoru, kao i ratni zločinci, bili komunisti, fašisti ili četnici, partizani ili bilo koji pripadnik ekstremističke ideologije koji huška na druge ljude itd. U zatvor ne bi trebale ići bakice koje nemaju novaca da plate licencu za skupe Bandićeve štandove dok ovaj istovremeno svojoj kćerkici poklanja provizijski stan. U zatvor ne bi trebali ići ni pušaći jointova ali vlast treba osigurati učinkovitu i besplatnu edukaciju da je pušenje i uzimanje bilo koje droge štetno za zdravlje, na duži ili kraći rok.

    Radikalno je okey ako se radikalno traži uspostava normale u ovom lažljivom i licemjernom društvu. Inače, Zvone Radikalni, dobro je što razmišljaš i što imaš stav jer najgori su oni koji nemaju nikakav stav i koji se prilagođavaju pirovom pobjedniku ili po inerciji većini. Ciao! (CRNI BLOG KOMUNIZMA 02.11.2007. 20:44)
  • E, pa Zvone, svaka čast na ovom blogu.
    No, da se netko na izborima kandidira s ovakvim stavom, kako bi taj mojoj baki objasnio da heroin i trava nisu jedno te isto? Ili bismo morali kao u Poljskoj, sakrivati bakama osobne?

    Svejedno, u potpunosti se slažem s tvojim razmišljanjima. I nadam se da će se ona provesti u djelo. :) (Živim fotografiju 02.11.2007. 21:32)
  • @Antiglobalist : Hajde pokusaj plasirat proizvod bez reklame! A plasman proizvoda znaci i osiguravanje radnih mijesta i vece zaposljavanje, ako se on bolje prodaje. Krajem sezdesetih su u Jugi poceli otpustati reklamne odjele po poduzecima, sa namjerom da se ukine reklama koja je u sistemu gdje tvornice pripadaju narodu (i time nema sto jedna tvornica konkurirat drugoj) - nepotrebna. Fatalna greska! Iako su proizvodi uglavnom bili ljudima poznati, prodaja je opala drasticno, a time bi i ljudi bili otpusteni, da nije bio sistem kakav je bio i zbog cega je i propao. Da vidis kako su brze bolje vracali ljude u reklamne odjele. U biti reklama pomaze da se novac okrece i bez nje i narodu ide na koncu losije. Trose i kupuju da bi im i samima bilo bolje, jer i drugi trose na ono sto oni proizvode. Da to ne rade, sve bi islo unatrag do totalnog kraha. Japanci to znaju i posto su tamo tradicionalno emotivno vezani za firmu za koju rade, reklame su im jako popularne i idejno vrlo dobro kreirane. Tamo to radnici vide kao vlastiti uspjeh kad firma uspije dobro plasirati proizvod, jer znaju da i oni od toga ovise, a i placa im obicno raste. Na koncu imaju od reklame svi neku korist, dok bi bez nje sve stalo. Zamisli da ti na pr. neses jajca :). Koliko bi ih prodao sa i koliko bez reklame? Sa reklamom bi morao zaposlit i prijatelje da ti ih nesu ;). I tako zapravo funkcionira sve. (MiaCulpa 02.11.2007. 22:50)
  • @Zvone, što se tiče marihuane,... :), cijenim što pokušavaš dat ideje za bolji svijet. Ali sumnjam da bi ovo vodilo u tom smjeru. Sjetim se principa "zaštite slabijeg", neće svi biti dovoljno jaki da ostanu na umjerenim količinama, društvo ih treba zaštiti od samih sebe,... Isto kao što roditelji odgajaju djecu u strogoći. imam prijatelja koji se teško navukao na travu (samo na travu, ništa više), ...jednostavno ne funkcionira normalno, ustaje se živčan, liježe živčan, jedino smirenje mu je kad popuši joint, a momak je obećavao ..., danas lisnicu samo prazni za smotuljke...

    volio bi da se osvrneš na komentar ' zbunjeni'-og

    @MiaCulpa, pitanje je jesi li za ili protiv konzumerizma?. Ako si protiv onda će ti se možda svidjet ideja da se reklame smjeste isključivo u oglasnike koje se kupuju na kioscima. Pa ako nekome nešto treba nek izvoli prelistat oglasnik; u njima ali i samo u njima se firme smiju reklamiraju do mile volje. Sva ostala reklama ide na osobne preporuke. Ako pak misliš da je konzumerizam pozitivna pojava, onda naravno da nećeš vidjeti ništa sporno u totalnoj komercijalizaciji svih medija, emisija, "neovisnih" novinara,... (dolinski 03.11.2007. 00:45)
  • Stari, na tvojoj sam strani. Grozno je kad ti pametuju ( čitaj: seru ) ili brane oni koji s time nikada nisu imali veze. Da moj stari zna da duvam, odrekao bi me se putem svih mogućih vrsta medija. Samo se pitam da li bi promijenio mišljenje i prestao to svrstavati u koš s drogama da zna da sam bio napušen mnogo puta kad sam učinio nešto čime je bio zadovoljan ili ponosan, da zna da sam napušen 8 godina. Možda bi tada vidio da nije sve loše kako mu se čini. Istinabog, do pojedinca je koliko će čega konzumirati i da li će se zajebati. No, alkohol i cigarete su legalni pa opet svi ne puše i ne piju. Nisam za heroin i druge jake droge, za neke i znam kako djeluju i iz svega toga iskustva zaključio sam da je,npr. alkohol gori od žiže i da mi se čak i ne pije, a kamoli nešto gore. Nisam vidio da je netko napušen tukao porodicu ili razbijao izloge. Ali sam zato vidio ljude kako se smiju, upoznavaju, druže, čak i dobivaju inspiraciju za rješavanje matematičkih zadataka (kao ja). Da skratim, legalizirajte jer nije gore od alkohola i cigareta pa tko voli nek' izvoli. Ako je jedan Amerikanac prvi to zabranio samo zato jer je došla s Meksikancima, zašto bi ga slušao? Ne pada mi na pamet da slušam rasiste koji ne znaju za ništa dalje od svoje državne granice, a upitno je da li imaju uopće pojma i o onome unutar i na što zapravo liče. tužno. ali tko ih jebe. ja bih radije zapalio s tobom i smijao se beznadnim likovma koji nas okružuju... (goodstuff.bloger.hr 03.11.2007. 01:45)
  • Drugo je kad ti popušiš malo marice ili neki klinac. znam da ona ne stvara ovisnost a i manje je štetna od cigareta ili alkohola, koji zasigurno stvaraju ovisnost. Ali ti pubertelije nažalost tako počinju a sam bog zna na čemu završavaju.Heroin, kokain, sintetičke droge koje može kupiti svaki školarac to je gadno. canabis se preporuča i kao dodatna terapija kod nekih teških bolesti, karcinoma npr. Mene jako smetaju zabrane , ja sam pušač i osjećam da me na svakom koraku šikaniraju, pa mi dođe da zbilja ostavim cigaretu i definitivno pređem na maricu.
    ja pušim , ponekad ? cugnem, sinu sam lijepo priznala da sam malo i pušila , pa on ne puši, ne drogira se, ništa, ko beba. svi se mi pribojavamo za svoju djecu ali nije stvar u tome, već u povjerenju i iskrenosti . (lobotomya 03.11.2007. 22:22)
  • Istina je da nije isto vidjeti joint u ruci maloljetnika, koji travu kupuje za lovu koju su mu starci dali za sendvič (danas rijetko koji roditelj ima vremena svome djetetu sam napraviti sendvič) i sok koji će ponijeti u školu, ili odrasle osobe koja sama zarađuje. Mislim, nije problem u porijeklu novca, već u tome da maloljetnik rijetko svojom voljom odluči zapaliti svoj prvi joint, a mi starci možemo sami odlučiti kad, s kim i koliko.

    @ZvoneR, ja svog muža radije vidim kad popuši joint nego kad popije Žuju. (Moj zadnji post je na tu temu, a imala sam namjeru pisti o sasvim nečem drugom. Ti si kriv.) (prof 04.11.2007. 05:00)
  • pitat ću te za legalizaciju kad ti dijete poodraste i dođe u fazu legaliziranog uživanja marihuane. mislim da ćeš brzo promijeniti ploču, kad se bude radilo o koži tvog djeteta. (lion queen 06.11.2007. 23:05)
  • << Arhiva >>