srijeda, 06.02.2008.

"Super utorak" - prvi dojmovi

Prokleti, glupi, bugoviti blog.hr !!!!!!!!!!!

Po ure sam sad proveo kucajući post o rezultatima predizbornog "Super utorka" i dajući prvi osvrt, kliknuo na "Objavljivanje" i blog.hr se ZABLESIO !!!! A ja kucao (što je posve netipično za mene) direktno u blog editor umjesto u Word. I odeeee post ...

Imam li sad volje kucati sve to iznova ??

Teško !!!

Lipo sam se izbeštimao !!!!

Zato ćemo samo ukratko:

1) McCain nezaustavljivo jaše dalje - pobjedio je u Kaliforniji, i napravio late coming u Missouriju (sve do pred kraj brojanja je Huckabee bio u prednosti)
2) Huckabe je osvojio glasove religioznih republikanskih glasača na konzervativnom Jugu, ali to neće biti dosta
3) Romney je pušiona :-)))

Kod Demokrata je situacija puuuuno zanimljivija:

Hillary i Obama su PORAVNATI po broju osvojenih delegata na izborima, ali je Hillary u prednosti jer ima 193 superdelegata u odnosu na Obaminih 108 (superdelegati se ne biraju na izborima već su to glasovi koje na konvenciji daju određeni ugledni članovi stranke i službenici).
Obama je pobijedio u više država, ali je Hillary uzela Kaliforniju i New York.

I ta bitka će još potrajati ...

A da vam pričam koliko sam ljut na ovaj prokleti bugoviti blog.hr webserver, ma .... bolje da ništa ne napišem ...

P.S. Odite na Washington rocks blog i pročitajte što kaže Bojan Klima ...

- 10:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>