nedjelja, 04.11.2007.

Kalmeta i Sanader – ko tu koga DRŽI ZA JAJA :-)

DESETKA se čeka u Zadru i okolici !!!

Do sada je bila SEDMICA, što je samo po sebi bilo izvrstan rezultat, ali sad se ide na DESETKU !!!
Što će, u slučaju da (ne daj Bože !) pobjedi HDZ-a na izborima stvoriti gadne probleme Ivi Sanaderu !!!

Da ne kažem JAJOBOLJU ;-) !!!

Ako niste shvatili, spomenute brojke se odnose na broj osvojenih saborskih mjesta u IX izbornoj jedinici - osvojenih od strane HDZ-a, naravno (UPDATE: mrak kaže da nije 7 nego 9, i da nije 10 nego 11 - ja mu vjerujem i zahvaljujem na ispravci, al' nek' ostane zbog "umjetničkog" dojma :-).

A za cijelu ovu priču je kriv moj vrend Kruško jer mi je prvi otvorio oči na području „izborne matematike“ u ogranku koji se bavi pitanjem „proporcionalnosti između političke moći lokalnog šefa i broja osvojenih saborskih mjesta na njegovom lokalitetu“.

Vrend je osnovni zaključak izrazio otprilike ovako: „Kalmeta kontrolira 7 ručica u Saboru i Sanader tu činjenicu mora respektirati – zdravoseljački govoreći, drži ga za jaja“ :-).

Heh !

Malo nategnuto, reklo bi se. Ipak je Sanader neupitni gazda u HDZu !?

Da, ali ... (uvijek ima ali).

Ovaj ali počinje s posjetom Zvone Radikalnog zadarskoj bolnici prije nekoliko dana. Majci su našli tumor na dojci, i nije bilo druge nego na operaciju. Prvi nalazi su dobri, ali kako pričamo o hrvatskom zdravstvu, konačni i precizni rezultati će biti za tri tjedna (kažu da se u Zagrebu čeka tjedan dana !).

To je druga priča, a ono što je ovdje bitno je da je Zvone Radikalni PAO NA GUZICU kad je došao u zadarsku bolnicu !!!

Iskreno sam se (pozitivno !) zaprepastio – k'o da sam uletio u Star Trek Enterprise !!!!

Sve fasade glajnc nove, izgrađeno i nekoliko novih zgrada, vrtovi s klupama sređeni tip top, ostakljeni ulazi s pokretnim vratima i svježe ispisanim natpisima, mramor na ulazima s rampama za invalide, ....

A TEK KAD SAM UŠAO NA ODJEL KIRURGIJE !!!

„Jel' bi ja mogao naletiti na jednu operaciju, onako usput“ :-)))). Sobe sterilno čiste, sve gajnc novo, u svakoj sobi TV, sobe dvokrevetne i trokrevetne, odjel intezivne njege (poćirio sam kroz prozorčić ;-) ko u „Hitnoj službi“ !

I onda mi sinula vrijednost SEDAM HDZovih ručica (via Zadarska županija) u Saboru !

I zašto će ih u novom sazivu možda čak biti i DESET !

Džaba priče o korupciji, džaba vozača-reketara, džaba 150 milijuna „ekstra“ (u svoj džep) na Kalmetini, džaba SVE !!! Birači u Zadarskoj županiji (a pogotovo u Zadru !) imaju STO SEBIČNIH razloga zašto i dalje glasati za HDZ i „Mistera 10 posto“ !!!

A onaj jedan jedini razlog protiv, jezgrovito sažet u riječi POŠTENJE ... on neće biti dovoljan ! Uostalom, ja nekako Hrvate i ne doživljavam previše poštenim narodom. Je li to uvjetovano geografijom (Italija, Grčka, Španjolska – hmmmm !?) ili naslijeđem komunizma, ja ne znam, ali znam da je „bending the rules“ nama Hrvatima u krvi.
Jer, razlika između podmićivanja policajca sa 100, 200 ili 1.000 kn da bi se izbjegla zaslužena kazna i stavljanja 150.000.000 državnih kuna u svoj i džepove svojih „suradnika“ je SAMO KVANTITATIVNA !!!

Kvantitativno je razlika DRASTIČNA, I'll grant you that :-). Ali je i dalje samo kvantitativna i principijelno se radi o istoj stvari !!! (a nekako je ovo drugo i „lakše“ jer se u prvom slučaju ipak daje vlastiti novac !).

Stoga će IX izborna jedinica za opoziciju biti tvrd orah ! Možda se, doduše, i ugodno iznenadim, ali sam skeptičan.

Pogotovo zato što će Kalmeta uskoro realizirati još jedan svoj trijumf !!! Iako je ministar rekao da će „cesta biti otvorena kad bude gotova“ (ie. misli se na spojnu cestu autoput – Gaženica, tako dragu Zvoni Radikalnom) , ja se sve nešto mislim kako će se eto tako, baš nekako „slučajno“ dogoditi da cesta bude „gotova“ par dana pred izbore ;-))).

Jer, ja sam se sa starim provozao po toj cesti još ovo ljeto ! Falilo je samo par kilometara asfalta. I pri tome mi je jedna stvar upala u oko - NIGDJE SE NIŠTA NIJE RADILO !!! Turistička sezona baš i nije neki izgovor jer je autocesta sasvim odvojena i ne dira lokalni promet, a radovi koji zahtijevaju masovni prijevoz materijala su već bili gotovi !

Eto, neki dan sam shvatio ! A i tu mi je vrend otvorio oči (zlata mi vridi !).

Suma sumarum (and I stand to be corrected !!!) – prilično sam siguran da je ministar Kalmeta sa svojim „suradnicima“ lijepo naštimao završetak radova kako bi se poklopio s izborima te stoga uskoro očekujem otvaranje !

Konačni rezultat: 10 minuta vožnje manje za Zvonu Radikalnog kad ide doma u Sukošan, par stotina (tisuća ?) glasova više za HDZ i 150 milijuna kuna manje u državnom budžetu !!!

Ali i prilika gosp. Pančiću da ponovno malo bude u žiži javnosti (nekako mislim da ne bi trebalo biti preveliki problem doći do dnevnika radova i provjeriti kako je išao tijek izgradnje ;-).

Vidjeti ćemo ...


P.S. Onima koji su na večerašnjem Dnevniku vidjeli da je cesta već „otvorena“ :-), samo poručujem „Šprajc je CAR“ !!!

P.P.S. I jedan savjet za zadarske SDP-ovce (silverci ;-) – nemojte prihvatiti visoko-principijelan stav svog vođe Milanovića i odustati od, kako on to (ponešto krivo, ali i ne sasvim kad se radi o HDZu !) kaže „klevetničke kampanje“ (a u biti se radi o provjerenom principu negative ads marketinga) !
JEDINA NADA Vam je da u građanima Zadra potaknete crva – „Je, u Zadru se puno toga lipoga izgradilo, ali sa 150 milijuna se moglo i puno više“ !!!

- 20:35 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>