utorak, 20.11.2007.

„NAJSTRAŠNIJE DOSAD !“ – Favorit za Greatest Shits 2007 !!!

Bildam tako ja danas u teretani, odrađujem trening za prsa (meni osobno najdraži ;-) i krećem, standardno, s ravnim benchom - 20, 40, 60, 80 kila (je, godine su tu, triba se dobro zagrijati). Taman postignem „radnu temperaturu“, spreman da krenem na prave težine, kad ono Jutarnji na stolu !

Ajde, rekoh, da malo vidim što kažu „stari“ mediji (jerbo, za neupućene, body building je jedan jaaaako dosadan sport – bar 70 % vremena se šetkaš po teretani i vraćaš dah ;-)

Listam ja, sve članci diđi, miđi, biđi, na-jedno-uho-uđe-na-drugo-izađe, kad ono odjedanput slika SDPove kumice :-)))))

Ooooo ... da vidimo ...

Opala, pa to nije Jadranka Puž (ček, ček, ček – ma što nije neka Jadranka Puž među prvima ostavila komentar na moj prethodni post – eh, Dalibore, Dalibore :-)

„Zamisli“, našli su neku tetu da je glumi !!! So what the fuck – iliti - U čemu je problem ?

I ondaaaaaa – BUUUUUUUM.

#&%$$&“##/#/&$&/#&%% ....

„To je nešto NAJSTRAŠNIJE što se dogodilo u dosadašnjoj kampanji“

"I ovaj je spot, kao i sve ostale poruke iz SDP-a, laž! Laž i obmana kojom se hrvatskoj javnosti skreće pažnja s onoga što je bitno,"

By Ratko „The Spin Legend“ Maček :-)))))))

Dopustiti ćete mi još malo ...

???????????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
############################

Ne, ne, ne, mora biti da sam ja munjen !? Tu naprosto nema nekog drugog objašnjenja :-)

SDP našao „glumicu“ za svoju izvrsnu (ma fenomenalnu !!!) parodiju na „kapetana“ Kovača (ex-idol Ivanišević zaslužuje poseban post :-() a po Ratku Mačeku to je nešto „NAJSTRAŠNIJE U DOSADAŠNJOJ IZBORNOJ KAMPANJI“ !!!

Majke ti irudove ?

Ko je ovdje munjen !?

Ma ja sam, to je kristalno jasno ;-). Toliko se uzbuđivati a „gospodin“ Ratko Maček samo radi svoj „posao“. Koji se sastoji u tome DA LAŽE ČIM ZINE !!!

„Pa di si ti dosad Zvone Radikalni !?“
„Sporo kopčaš, buraz, a ?“


A šta jes' jes', lijepo sam priznao da sam munjen ;-).

Možda bih sad trebao „znanstveno“ obrazlagati iznesene stavove (nije teško, čak je i trivijalno – samo se treba osvrnuti na HDZove bezočne laži u izbornoj kampanji) ? Nenad Stazić je dao osvrt u svom stilu, a mrak će mi sigurno reći da to nije najstrašnija laž koju je Ratko Maček izrekao u svojoj „blistavoj“ HDZovskoj karijeri ;-).

Al' eto, meni je onako pošteno zapela za oko.

I tog smiješnog lika mi je uglavnom žao, a opet pomalo mu se i „divim“. Ja recimo nikad ne bih mogao raditi njegov posao :-). Treba to „cijeniti“ ;-) Jedini je problem što bi neuki puk tom komedijašu mogao i povjerovati ! Ah, kome je danas lako ...

......

„Ma pusti to Zvone Ridikulni, ovih dana nam je politika tako i tako iza svakog kantuna - reci ti nama što je bilo s benchom !?“

A ništa, što bi bilo. Po staroj dobroj navici pretakanja bijesa u potencijalnu energiju utega ;-), „ispraznio“ sam se podižući četiri puta 110 kg i sve je opet bilo lijepo, bajno i krasno ;-) Bar za neko vrijeme ...

- 21:04 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>