utorak, 30.10.2007.

Poruka za KUKAVICE iz SDP-a !!!


JEEEEEEEBITE SE !!!!


Ovo sam naprosto morao napisati ... Džaba dugo sticanog ugleda u blogosferi, džaba doktorske titule, džaba „izražavaj se književno“, džaba „nemoj beštimati“, džaba SVE ...

RAZBILI STE ME DANAS U DNEVNIKU !!!!

RAZBILI !!!

Koji frontalni sudar od 200 na sat !!! Preznojio sam se od muke, digao iz fotelje, hodao okolo ko lav u kavezu. Mater me pogledavala zabrinuto ...

Debakl ...

A jučer ... O sreće, o ushićenja, o orgazmičkog zadovoljstva ... Ma skoro sam, a ovdje mi vjerujte na riječ, sjeo za kompjuter u ponoć i napisao post – „SDP je opet u igri“, ili „HNS-ovci oprez – morati ćete se boriti za moj glas“ ...

Koja bih budala danas ispao :-))))

...

Onda, jeste li skužili čemu pričam ?

Naravno – o VJERONAUKU U ŠKOLAMA !!!

Moje jučerašnje ushićenje je bilo uzrokovano vijestima da se SDP pridružuje HNSu u stavu da vjeronauku nije mjesto u školi. Zašto nije je kristalno jasno :-), ali to je tema koju ću obraditi u nekom od sljedećih postova (i da odmah budemo načistu – Zvone Radikalni nema ama baš ništa protiv vjeronauka per se, ali imam GADAN problem s održavanjem nastave vjeronauka u školi).

I kad sam jučer vidio da je SDP odlučio biti dosljedan liberalnoj tradiciji, koju bi btw. socijaldemokrati po defaultu trebali slijediti, mojoj sreći nije bilo kraja !!!

Doduše, problemi su se pojavili na domaćem frontu :-). Moja žena, inače izrazito apolitičan primjerak homo sapiensa, je na te vijesti reagirala furiozno (da, da, moja žena je prakticirajući vjernik, dobro ste pogodili).

„Za koga ću ja glasati ?“
„Ma, jel' to SDP za izbacivanje vjeronauka iz škola ? Onda za njih neću, nema šanse !“

„A onda nema ti druge nego za HDZ“, podjebavam ja ;-)

„Za koga ??? Za te izdajice što su mi prodali rodnu grudu !? ZA NJIH NIKAD !!!“ (moja supruga je iz Bosanske Posavine, op Z.R. – trenutno, a izgleda i zauvijek, u Republici Srpskoj iako je, konkretno na području Plehana odakle je moja supruga bilo 90 % Hrvata).

„A HNS ?“ – grozničavo se hvata za slamke.

„Jok, i oni su za izbacivanje“ – pržim je ja na laganoj vatri.

„A moram onda za HSP“

Bio je dovoljan jedan moj pogled da preskočimo tu opciju :-). Zatim smo još malo laprdali, ali ništa što bi bilo vrijedno spomena ...

I kad sam se danas sa svojih dvoje slatkiša spustio kod roditelja u Dalmaciju, sunce sija čim izađeš iz Sv.Roka, svjež morski zrak, nema ljetne gužve a opet ljudi su tu ...

Znao sam da to ne može potrajati.

Idilu je „odlučnim“ nastupom prekinuo Zoran Milanović u HTVovom Dnevniku izjavom da SDP nije za ukidanje vjeronauka u školama.

Pljas !!!

Džaba njemu skrivanje iza „mi u SDPu dopuštamo različita mišljenja“ i „mi smo za poštivanje međudržavnih ugovora“. JA ZNAM zašto je to „stav SDP-a“, a znate i Vi, dragi čitatelji. Zato jer cilja na moju suprugu (oprezno Zoki ;-), i desetke i stotine tisuća onih koji su joj (po tom pitanju) slični !!!

I to je legitimno.

To je i politički pametno.

Gotovo je sigurno da će se pokazati i rezultatski korisno.

ALI TO NIJE POLITIKA KAKVU CIJENI ZVONE RADIKALNI !!! (jedan vrlo specifičan primjerak homo sapiensa, op.ed. ;-)

Sasvim je nebitno konkretno pitanje o kojem raspravljamo jer ovdje se radi o principu (sve su ostalo nijasne ;-) - jesam li spreman izdati svoje ideale za par glasova više ?

Odgovor Zorana Milanovića je DA !!!

Uz pokrivanje međunarodnim ugovorom ??? Gospodo, NE BUDITE SMIJEŠNI !!! Svaki ugovor, pa tako i onaj sa Svetom stolicom je re-negotiable (pogotovo kad se radi o ugovorima među državama) !!! Ja se osobno čak ne bi dirao ni u šolde koje (svakodnevno) dajemo Vatikanu. Eto im ih i dalje, nema problema. Velika većina Hrvata su katolici, plaćaju poreze i ako žele donirati Vatikan, nemam s time nikakvih problema.

Ali, hoće li se nastava vjeronauka držati u školama ili izvan njih – e pa dragi papa, it ain't your fracking business !!! (ovo fracking sam pokupio iz Galactice i baš mi je dobro leglo ;-)

Stoga je Zoran Milanović mogao reći nešto u stilu:“Da, mi razumijemo da postoje obveze iz međunarodnog ugovora, ali ćemo pokrenuti proces njegove revizije i u konzultacijama s Vatikanom postići rješenje koje zadovoljava sve strane“ (jasno, moglo bi se to i ljepše reći).

Eno, vjeronaučna dvorana u mom rodnom Sukošanu, u kojoj sam i ja pohađao vjeronauk sve do osmog razreda, stoji i dalje prazna. Whats the fraking problem ? Doduše, znam ja da bi crkva s time imala VELIKIH problema. I time direktno pokazala svoju dvoličnost. Jer njima, naravno, nije bitno samo da djeca imaju mogućnost ići na nastavu vjeronauka ! Njima je puno važniji utjecaj koji Katolička crkva ima u Hrvata (i nad Hrvatima, nekima ;-)

Zoran Milanović je pred tim utjecajem priznao nemoć i pogazio principe.

Sjedi, ocjena JEDAN !!!


P.S. Ovdje je prilično ispričati se zbog korištenja vulgarnosti na početku teksta. Sad, nakon dva sata kucanja i usputnog uspavljivanja dvoje djece, žestina se poprilično istrošila i složiti ću se da sam mogao i bez toga.
Ali, kao što vidite, ipak sam ostavio ;-), a komentar/strelica dolje je uvijek Vaša opcija (take your pick : korištenje psovki, „ja mislim da vjeronauk treba biti u školama“, „SDP je ispravno postupio“, ...)

- 00:48 - Komentari (52) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>