subota, 02.01.2010.

Milan Bandić – čovjek koji “cijeli život živi vjeru”

Milan Bandić je danas bio na razgovoru kod kardinala Bozanića (dva sata, molit ću lijepo!) i u izvješću Večernjeg lista o tom sastanku, naišao sam na sljedeću Bandićevu rečenicu:

“Kao čovjeku koji cijeli život živi vjeru najveća mi je satisfakcija knjiga koju sam dobio na poklon, naslova "Čovjek, crkva i domovina" koji se slaže s mojim motom "Bogoljublje, čovjekoljublje i domoljublje"”.

Koja sprdačina :-)!

Dakle, Milan Bandić je CIJELI svoj život živio (katoličku) vjeru. Odnosno, barem u to pokušava uvjeriti hrvatske glasače (one “katoličkog usmjerenja”) boreći se kao lav za svaki glas kojim bi trasirao svoj put na Pantovčak.

I to mu, čini mi se, jako dobro ide za rukom. Da hoću biti malo zloćkast, rekao bih da to i nije tako čudno s obzirom na bajke koje su takvi glasači inače spremni vjerovati (i hop, evo gomile minusa i negativnih komentara ;-), jer to i nije ništa drugo nego bajka!

A da su hrvatski katolici malo više usmjereni na temelje svoje vjere, a malo manje na njene “vanjske manifestacije” poput ljubljenja oltara, uvlačenja biskupima, doniranja (naših!) novaca za izgradnju crkava i slično, onda bi i sami uvidjeli da dotična izjava Milana Bandića nije ništa drugo nego LAŽ! I da Milan Bandić nije ništa drugo nego LAŽOV!

Jer, kad čovjek koji se RAZVEO od svoje žene, čime je prekršio jedan od temeljnih postulata katoličke vjere (a sve zato da bi se dokopao još jednog (društvenog) stana!) kaže da je “cijeli život živio vjeru”, onda to meni pomalo vuče na blasfemiju. I da sam vjernik ovakvu izjavu Milana Bandića bih shvatio kao tešku uvredu svojoj inteligenciji.

No, prosječan hrvatski vjernik vjerojatno ne zna za tu Bandićevu “eskapadu” i živi u uvjerenju da je Bandić “pravi vjernik”. Što u hrvatskim okvirima vjerojatno i jest – važno se pojaviti svaku nedjelju na misi i dobro darivati svećenika kad dođe posvetiti kuću, a to što se moralna uvjerenja na kojima počiva katolička vjera u svakodnevnom životu gaze na dnevnoj bazi i nije tako bitno.

Glavno da na naslovnici Večernjeg lista velikim slovima piše “Crkva ipak za Bandića”.

- 18:25 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>