petak, 30.05.2008.

Idemo u fajt s Narodnim listom!

Dosta je bilo zajebancije ... a i ne volim da me drže za budalu. Za background priče pogledaje ovdje i ovdje, a dalje u cijelosti prenosim mail koji sam poslao u Hrvatsko novinarsko društvo i mnogobrojne novinske redakcije u Hrvatskoj.

Poštovani,

Moje ime je Zvonimir Vanjak i, što je za ovu priču u stvari posve nebitno, radim kao predavač na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu. Ono što jest bitno je da u slobodno vrijeme pišem (relativno popularan ;-) blog pod nadimkom Zvone Radikalni http://zvoneradikal.blog.hr na kojem objavljujem svoja viđenja trenutne situacije u Hrvatskoj (a i šire).

Pa sam tako u kolovozu prošle godine objavio post s naslovom „Ljubavni trokut – Kalmeta, Pašalić i ... Ante Bundilo“ (link) u kojem sam se osvrnuo na, kako da to kažem, „zanimljivosti“ lokalne politike u Sukošanu, a koje imaju i šire, nacionalne reperkusije.

S obzirom da je post ponešto „radikalan“, prilično sam se iznenadio kad je u broju Narodnog lista od 4.travnja ove godine taj moj post (odnosno samo njegova prva polovica!) objavljen pod nazivom „Priča o Anti Bundilu“, sa zaglavljem „Lokalna politika kako ju vidi anonimni komentator iz Sukošana na internetu“ (u prilogu maila šaljem skeniranu sliku, a treba napomenuti da je post objavljen i na pollitika.com portalu).

I moj blog i pollitika.com portal su zaštićeni copyright-om i iako u biti nemam ništa protiv da se moji tekstovi objavljuju i „šire“, smatram da je nekakav minimum pristojnosti da me se prije toga ipak nešto pita. Stoga sam se javio redakciji Narodnog lista a da sad previše ne dužim, što sam ih priupitao možete pogledati na sljedećem linku.

Njihov odgovor je u stvari PRAVI razlog zbog kojeg Vam se javljam i prenosim ga u cjelosti:

Postovani Zvone Radikalni,

Objavljeni teskt je nas orginal i svaka slicnost sa Vasim testom je slucajna.

Svjesni smo cinjenice da je ovakova koincidencija malo vjerovatna. Cak smo konzultirali strucnjake NASA koji su potvrdili da se ovako nesto dogada jednom u 2836,343,3444,333,44 slucajeva.

Kako smo time pobudili znanstvenu javnost ocekujemo znatne prihode od publikacije knjiga i znanstvenih radova. Ovo je posve sigurno, pa iako Vi niste zasluzili (jer smo mi stvorili znanstveno otkrice) spremni smo vam dati dio prihoda, ali ne vise od $ 12.000.000. Znamo da to danas nije bog zna sto, ali pomoci ce.

Medutim, i kad bi se i radilo o plagijatu, mi smatramo da bi to bilo potpuno u skladu sa pravnom praksom u RH. Krada, pljacka i korupcija je nacin zivota ovdije (ako zivite vani) Ako nas prijavite zadarskom DO mi cemo se za jednu veceru (ne smijemo vam reci kome) izvuci - eto, pojeo vuk magare.

REDAKCIJA


Da redakcija jednog uglednog hrvatskog lista, koji se hvali stoljetnom tradicijom, na ovakav način odgovara na moj upit mi je naprosto nevjerojatno! I neprihvatljivo! Bitno je i naglasiti da na moj ponovljeni upit da ozbiljno razjasnimo stvar nisam dobio odgovora.

S obzirom da u životu imam važnijeg posla nego se naganjati po hrvatskim sudovima zbog plagiranja kakvo se u Hrvatskoj događa ne na dnevnoj bazi već valjda svake minute, ja ću se zadovoljiti i s ovakvom „neformalnom“ prijavom Hrvatskom novinarskom društvu, a svima ostalima je informacija „na znanje i ravnanje“ - ako u ovom vremenu nemilosrdne medijske konkurencije možete od ovoga složiti kakvu priču, samo naprijed. Živo me zanima što će redakcija Narodnog lista odgovoriti na Vaše upite (kad su mene već tako elegantno otkantali).

S poštovanjem,

Dr.sc. Zvonimir Vanjak


P.S. Prethodni post sam završio sa stay tuned a malo je potrajalo :-). Razlog je havarija laptopa koja se dogodila u prošli petak i koja je rezultirala petodnevnim pokušavanjem „reaninimacije“ koje je eto, tek jučer urodilo plodom. Samo ću reći – ne ponovilo se!

- 17:24 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>