utorak, 15.04.2008.

Odgovorili mi iz Narodnog lista :-)

U prethodnom postu sam pitao ekipu iz Narodnog lista što misle o plagiranju mog članka u svojim novinama, a jučer sam dobio i odgovor (od redakcija@narodni-list.hr, moliti ću lijepo ;-):

Postovani Zvone Radikalni,

Objavljeni teskt je nas orginal i svaka slicnost sa Vasim testom je slucajna.

Svjesni smo cinjenice da je ovakova koincidencija malo vjerovatna. Cak smo konzultirali strucnjake NASA koji su potvrdili da se ovako nesto dogada jednom u 2836,343,3444,333,44 slucajeva.

Kako smo time pobudili znanstvenu javnost ocekujemo znatne prihode od publikacije knjiga i znanstvenih radova. Ovo je posve sigurno, pa iako Vi niste zasluzili (jer smo mi stvorili znanstveno otkrice) spremni smo vam dati dio prihoda, ali ne vise od $ 12.000.000 (link u mailu, op Z.R.) Znamo da to danas nije bog zna sto, ali pomoci ce.

Medutim, i kad bi se i radilo o plagijatu, mi smatramo da bi to bilo potpuno u skladu sa pravnom praksom u RH. Krada, pljacka i korupcija je nacin zivota ovdije (ako zivite vani) Ako nas prijavite zadarskom DO mi cemo se za jednu veceru (ne smijemo vam reci kome) izvuci - eto, pojeo vuk magare.

REDAKCIJA

Pročitao sam pet puta zaredom, i svaki put sam se iznova nasmijao nut. Ako išta cijenim, onda cijenim iskrenost i otvorenost thumbup.

I, da vam pravo kažem zasad nemam preciznu ideju što ću im odgovoriti (iako neke ideje imam). Izvrsna prilika za iskorištavanje potencijala blogosfere.

Dakle, dragi čitatelji, što da im odgovorim ?

- 23:57 - Komentari (47) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>