subota, 12.04.2008.

Zvone Radikalni postao NOVINAR !?

Kakvi novinarsko-politološki fakulteti, kakvo desetogodišnje uspinjanje po novinarskoj hijerarhijskoj ljestvici, kakvo nosanje kahve uredniku, kakvi bakrači ... ni štrc ni brc, nit' luk jeo nit' luk mirisao, već direkcijone u Narodni list, u rubriku „aktualno“.

Kažem vam ja, pravi MALAC KAPITALAC taj Zvone Radikalni :-).

Ako ne vjerujete, kliknite ovdje i uvjerite se svojim očima .

Iako, ahm, ahm, mene oko cijele te priče s objavljivanjem mog posta u Narodnom listu nitko ništa nije pitao, pa sam se osjetio ponukanim javiti se redakciji sljedećim mailom:

Poštovani,

Javljam Vam se vezano za izdanje Narodnog lista od 4.travnja 2008. u kojem je u odjeljku „aktualno“ izašao vrlo zanimljiv članak s naslovom „Priča o Anti Bundilu“.

Članak je doista izvrstan i ja u njemu potpisujem sve do zadnje riječi!

Što i ne čudi, s obzirom da je članak (uz određena skraćenja) manje više doslovno prepisan post s mog bloga pod naslovom „Ljubavni trokut – Kalmeta, Pašalić i ... Ante Bundilo“ (link) a koji sam objavio i na portalu pollitika.com (link) pod istim naslovom.

Iako se „autoru“ (uredniku ?) mora odati priznanje što nije „prisvojio“ tekst, već je kao autor članka potpisan „Zvone Radikalni“, to ne mijenja činjenicu da ovdje imamo posla s vrlo nezgodnim primjerom krađe intelektualnog vlasništva.

Sadržaj mog bloga je zaštićen copyrightom, a isto vrijedi i za sve sadržaje objavljene na pollitika.com portalu, što je jasno definirano u pravilima portala:

Sadržaj na pollitika.comu je zaštićen autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje takvog sadržaja je moguće samo uz prethodnu dozvolu pollitika.coma ili oglašivača ... Sadržaj objavljen na pollitika.comu smije se kopirati samo u nekomercijalne svrhe i samo za individualnu upotrebu te uz poštivanje svih autorskih i drugih vlasničkih prava te svakog navedenog ograničenja prava.

Kome je i zašto u tom trenutku bilo u interesu da objavi taj, sad već sedam mjeseci star članak, meni nije poznato (iako bi me odgovor na to pitanje prilično zanimao) a malo me žulja i činjenica da ste moj originalni post dosta skratili. Doduše, moram priznati da je skraćenje odrađeno posve profesionalno, u skladu s pravilima struke, odbacivanjem zadnjeg dijela posta koji s Antom Bundilom nema puno veze (iako ima veze s ministrom Kalmetom!). S obzirom da ja svoj blog pišem upravo zato da ono što napišem ljudi i pročitaju, žaliti se na objavljivanje posta u novinama bi bilo donekle licemjerno.

Ipak, ostaje činjenica da ovdje imamo određeni problemčić pa rekoh da prije poduzimanja bilo kakve nagle (re)akcije najprije vidim što Vi imate za reći po ovom pitanju.

S poštovanjem

Zvone Radikalni

I sad čekam da vidim što će reći :-).

- 18:09 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>