srijeda, 02.01.2008.

Čime sam naljutio Bogove blog.hr-a ???

Kako bi se to reklo u Dalmaciji, Zvone Radikalni je u zadnje vrijeme malo „pa“ (skraćeni oblik od „pao“ – a tipično se ta sintagma o „padanju“ koristi na šanku, kad se ispred nekog počnu gomilati čaše i padati mu glava, pa ga „kolege“ počnu zafrkavati – „Što je, malo si pa' “ ;-)

A bio sam u SILNOM naletu :-))))).
Samo treba pogledati arhivu od jedanaestog mjeseca ... Post skoro svaki dan, a nekad i dva dnevno. Doduše, bilo je to pred izbore pa kako je ovo ponajviše „politički“ blog to je bilo i za očekivati.
A bio je to stvarno jolly ride (ili, kako to mrak voli reći – pravi roller-coaster ;-). Na dan izbora sam prvi (i jedini) put uspio dosegnuti brojku od tisuću posjetitelja dnevno :-). U tjednu izbora kaže StatCounter da sam imao u prosjeku preko 600 unique posjetitelja na dnevnoj bazi ! Nije puno, ali je mene siiilno razveselilo.

I onda, kad se očekivao daljni napredak u internetskoj borbi s vjetrenjačama, hladan tuš.

IZBACILO ME S COOL LISTE :-((((((.

Za vrijeme izbora se na blog.hr portalu kreirala posebna lista „političkih blogova“ i to je bio izvrstan potez – koga je to zanimalo, znao je gdje može naći postove na tu temu ! Bilo je tu i nešto pravih političara (iako nisu bili baš ažurni ;-), a na toj listi od 10 najrecentnijih postova vezanih uz „Izbore 2007“, gotovo cijelo vrijeme je bio i neki uradak Zvone Radikalnog (kao što rekoh, stvarno me bilo „zanilo“ ;-).

E, al' kada su izbori postali stara vijest, uslijedilo je neugodno iznenađenje. Umjesto (trijumfalnog !? ;-) povratka na Cool listu, blog Zvone Radikalnog je doživio degradaciju – na Almost Cool listu blogova !

Isprva sam mislio da je to neka „greška“ ;-), a bilo je i silnog fajta oko mojih postova o hrvatskom zdravstvu (a od kojih je jedan i završio na naslovnici blog.hr), tako da se time baš i nisam previše opterećivao.

Ali, sad daljnje sumnje nema – it is official !!!

Naravno, odluka o tome koji blogovi su „Cool“ (a koja u biti znači razliku od par stotina posjetitelja po objavljenom postu) aspolutno spada pod ingerenciju uredništva blog.hr servisa, i ja sam siguran da oni tu selekciju obavljaju u skladu sa svojom poslovnom politikom i težnjom za povećanjem popularnosti blog.hr portala tako da nemam ama baš nikakvo nit formalno nit moralno pravo da se bunim !

Al' svejedno, I didn't take that decision lightly !!!

Eto, čisto da se zna. Naprosto sam si morao olakšati dušu ;-)

A svim čitateljima želim sretnu i uspješnu 2008. godinu !
Da Vam se ostvari barem 75 % želja i planova (ipak treba biti realan ;-), da Vas posluži zdravlje i snaga i da budete okruženi srećom i zadovoljstvom !

ŽIVJELI !!!!!!

P.S. Zašto ovaj post (i čestitka ;-) idu tek danas, iako su u cjelosti napisani još ujutro na Staru godinu, čitajte u sljedećem postu „Šupci iz T-Coma !!!“

UPDATE: A neba mi nebeskog - stvarno, dobro kaže komentar dolje - EVO ME ISTOVREMENO I NA COOL I NA ALMOST COOL LISTI !!! Pa tko je sad prava FACA ;-))))) Posvemašnje sam zbunjen ....smokin

- 10:33 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>