srijeda, 28.11.2007.

ZVirKla opened for bets–koeficijenti Ivo 1.15, Zoki 4.5

UPDATE I - došlo je do promjene koeficijenata - vidi kraj posta !!!

Mesić se oglasio (mandatara će odrediti poslije konačnih i službenih rezultata izbora 12. prosinca) i sad nam sljeduje desetak dana prividnog zatišja dok se iza kulisa odvijaju dogovori.

Ja nemam insajderskih izvora informacija, a sve što sam mislio reći o trenutnoj situaciji sam manje više rekao u svojim prethodnim postovima „DREAM scenario za SDP/HNS – Hoće li Friščić imati MUDA“ i „Što će odlučiti Josip Friščić“ i sad je pitanje kako „ispuniti“ tih desetak dana ?

I ideja je pala – put your money where your mouth is !

Onda, na koga bi se kladio Zvone Radikalni ?

Na Zorana Milanovića naravno !

A na koga bi se kladio ako izbor treba „podržati“ sa čvrstih 100 kuna ?

Eeeee .... onda ipak na Ivu Sanadera :-(((((.

U trenutnoj situaciji, vjerujem da tako tipuje većina „političkih analitičara“ jer je klađenje s omjerom 1-na-1 pomalo nepravedno prema Zoranu Milanoviću. Izgledi naprosto nisu jednaki - što zbog animoziteta na relaciji HSLS-HNS, a što zbog poslovične HDZove „umješnosti“ u političkog trgovini (a ni „mrmljanje u pozadini“ koje kaže da je „sve već dogovoreno“ nije zanemariv faktor)

A ako 1-na-1 nisu „pošteni“ izgledi za okladu, Zvone Radikalni se, znatiželjan kakav već je, odmah zapitao koliki bi bili realni omjeri oklade ? I kako bi se ti izgledi mogli najpreciznije definirati ?

Moj odgovor je - „Zvonina Virtualna Kladionica“ – ZVirKla Bet (d.o.o. :-))))

Kako funkcionira ZVirKla ? Evo pravila:

1) Zvone Radikalni je bookmaker i na blogu u svakom trenutku postoje definirani omjeri s kojima se prihvaćaju Vaše „oklade“.

2) Oklade se prijavljuju u komentarima, s time da je dopušteno jedno klađenje dnevno (choose wisely ;-) , a na početak komentara molim kratko HDZ ili SDP da definirate svoju okladu, pa nakon toga crtica i sva moguća obrazloženja i dodatni komentari)

3) Svaka oklada nosi „nominalnu vrijednost“ 100 kn.

Osnovni cilj ZvirKle je „ispipati“ puls javnosti i tijekom ovih (barem !) desetak dana do razriješenja oklade on-line „formirati“ procjene šansi Ive Sanadera, odnosno Zorana Milanovića za formiranje Vlade.

Naravno, i pružiti malo „zabave“ autoru ovog bloga ;-).

A kako planiram doći do „procjene šansi“. Jednostavno – ZVirKla Bet d.o.o. je barem u jednom (jedinom ;-) aspektu pravo poduzeće – SVOJEM VLASNIKU MORA DONIJETI „PROFIT“ !!!

Jer na kraju balade, kad saznamo konačni rezultat i zatvorimo kladionicu, Zvone Radikalni će podvući crtu, zbrojiti koliko puta je „uplaćeno“ po 100 kuna, zbrojiti koliko je bilo točnih oklada i koliko para treba isplatiti množeći 100 kn s pripadnim koeficijentima koji su vrijedili u trenutku oklade, i vidjeti koliko sam na dobitku (ili gubitku ;-).

What's in it for you ?

Ništa – osim što će na kraju biti formirana i top-lista onih koji su me najviše opelješili. A i onih na kojima sam dobro zaradio ;-)

Jednostavno rečeno – kladite se svojim „ugledom“ :-).

Ažuriranje koeficijenata se može očekivati na dnevnoj bazi, ovisno o dnevnopolitičkom razvoju situacije (ali i primljenim okladama !), a za svako razdoblje između promjene koeficijenata će biti prikazana statistika (broj oklada s tim koeficijentom).

Kako će se određivati koeficijenti ?

Najjednostavnije moguće – po „osjećaju za feeling“ :-). Uzeti ću novčanicu od 100 kn u ruke i zapitati se s kojim omjerima bi se kladio na jednog, odnosno na drugog kandidata.

Da mi netko dođe i kaže: „Ja stavljam 100 kn na to da će Sanader biti idući premijer“, moj odgovor je „Može, ali ja u okladu nudim 20 kuna“. Ergo, koeficijent 1.2 – na uloženih 100 kn, dobiješ 120 - 100 „svojih“ i 20 mojih (ako Sanader postane premijer ;-)

A ako mi dođe netko i kaže: „Ja se kladim na Milanovića i stavljam 100 kn“, moj odgovor bi mogao biti „Može, a ja stavljam 20 kuna“ – jedino što se bojim da tu okladu nitko ne bi prihvatio !
Može li kladionica tako funkcionirati ?
Može – ali je to strategija „sve ili ništa“. A osnovno pravilo kladionice je, barem u Las Vegasu, da „uvijek dobiva“. Sjećate se, I'm doing this for profit :-) „

Što znači da ja ipak moram ponuditi malo bolje koeficijente za okladu na Milanovića. Pa se pitam sljedeće pitanje – koji bi bio minimalni koeficijent s kojim bih ja još uvijek bio spreman staviti 100 kn na Zorana Milanovića ?

Da mi netko da koeficijent 10.0, kladio bih se odmah :-)

A na 5.0 ?

Hmmm ... Bih li stavio 100 kn na Zokija, s potencijalnim dobitkom 500 kn ako postane premijer ?

Ovdje je bitno napomenuti da Zvone Radikalni apsolutno nije kladioničarski tip !!! U životu nisam uplatio niti jedan jedini listić ! A u kladionicu ulazim samo kad Princeza unutra „zaluta“ ;-). Posve netipičan bookmaker.

Ali, recimo to ovako – ako imam 100 kuna koje moram uložiti, bih li prije odabrao Sanadera s koeficijentom 1.2 ili Zokija s koeficijentom 5.0.

Hmmm ... ipak je to 100 kuna, triba razmisliti ...Ma definitivno na Zokija ;-). Kakva je to „zarada“ od 20 kuna !

A di je breaking point ? Koji koeficijent predstavlja „neutralnu“ poziciju, kad se moj odabir mijenja ?

Hmmmmmmmmmm .. koliko, koliko bi to moglo biti . 200 ? 300 ? 400 ?

Ma najbolje da ja ispalim brojku i vidim kako ekipa reagira:-)

Moja početna procjena je 3.7 and I proudly pronounce that ZVirKla is opened for bets !!!

LET'S MAKE SOME MONEY !!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE I - Novi koeficijenti - na Sanadera od sada dajem 1.15, a na Milanovića 4.5 !!!

Razlog ? Šapnula mi "ptičica" da je Sanader daleko dogurao u pregovorima s Friščićem :-(. A i SDPovska ekipa na pollitika.com portalu (gdje je filijala ZVirKla-e) mi je nekako suzdržana ! Svi nešto filozofiraju, a nitko neće stavi 100 kn na Zokija no
A koeficijent (bio) 3.7.
Da vidimo hoće li koga ovo ponukati da proba zaraditi 450 kn ;-))))

- 21:48 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>