nedjelja, 25.11.2007.

Za ekipu iz Karlovca i okolice (i južnog dijela Zagreba ;-) ...

Je, znam da je predizborna šutnja :-P.
A znam i da je glasanje već počelo :-)
I znam da ovo u biti nema smisla, da ste Vi već odlučili za koga ćete glasati (ili nećete) i da vrlo vjerojatno ništa što ću ja napisati ne može promijeniti Vašu odluku.

Ipak, usprkos svemu tome, ja ću ovo ipak napisati! Jer, iako bi se moglo (paušalno) reći da to radim iz neke „blogerske kolegijalnosti“, to ne bi bila istina. Ili barem ne bi bila potpuna istina.

A prava istina je da u „velikoj shemi stvari“ koju nazivamo politika, u ovoj našoj, istovremeno prekrasnoj i jadnoj državi, nema puno takvih kao što je Nikola Vuljanić. Iako ne mogu reći da ga osobno poznam (sreo sam ga jedanput u životu), dojam koji sam stekao iz druženja na pollitika.com portalu i njegovih javnih nastupa je da se radi o čovjeku neupitnog poštenja i integriteta. Koji je, usput budi rečeno, i najzaslužniji što HDZ nije uspio „utopiti“ Karlovačku industriju mlijeka (KIM) prije izbora, a što bi, ja osobno u to nemam nikakve sumnje, u konačnici rezultiralo stečajem, otkazom za par stotina radnika i, naravno, s par milijuna eura vrijednosti poželjnih nekretnina u „zna se“ džepovima ;-).

Ali, Nikola Vuljanić je, avaj, „tek“ drugi na listi HNS-a u VII izbornoj jedinici s infinitezimalnim šansama da uđe u Sabor. Ta činjenica me u ovo vrijeme prevladavajućeg stava „svi su oni isti“ doista rastužuje i koliko god ovaj post spadao u kategoriju „uzaludnih“, ja ne bih mirno spavao da ovo nisam podijelio s Vama.

Konačna odluka je, naravno, na Vama, a ja Vam samo mogu preporučiti da zgrabite za rukav muža, ženu, ćaću, mater, punicu i sve susjede, odvučete ih na biračko mjesto i zaokružite listu broj 11.

Ja sam, eto, siguran, da Vas Nikola Vuljanić ne bi razočarao ...

DRMAJ MIŠKO:

- 11:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>