petak, 23.11.2007.

Freedom Fighter o IZBORNOJ ŠUTNJI !!!!

Evo, bliži se ponoć i ući ćemo u vrijeme izborne šutnje.
Namijenjeno tome da birači mogu „na miru iskontemplirati“, da ne kažem provariti, gomilu informacija i poruka koje su im servirane na tanjuru tijekom ove predizborne kampanje.

KAKVA BUDALEŠTINA !!!!

Ja ne znam kome je to u Evropi prvo palo napamet kao ideja (vjerujem da bi koncept izborne šutnje bilo jaaako teško objasniti nekom iz recimo SAD-a – „What do you mean by SILENCE !? Don't you have free speech laws over there ?“), i za Freedom Fightera je takav stav čista glupost. A svakako ohrabruje da se Žarko Puhovski slaže sa mnom :-)

Ali, hoće li „izborna šutnja“ išta promijeniti ?

NEĆE !!!

Nestati će doduše silne promidžbene epp (sjeća li se još netko tog termina ;-) poruke, ali se na hrvatskim dalekovidnicama ništa bitno promijeniti neće! Jer politiku je HDZ vrlo uspješno „protjerao“ s ekrana svevši novinare na puke čitače pitanja s glavnom zadaćom da kandidate na TVu podsjećaju kad je istekla njihova minuta ! Uostalom, pođite pročitati novi post Zorana Šprajca u kojem kaže:

Otkako sam se riješio dionica, riješio sam se i brige. Pa sam si u dosadi navukao neke druge brige. Zavadio se s šeficom i s direktorom firme, na primjer. A to mi odnijelo malo više živaca nego burza. Sad se ponovno brinem oko financijskih izvještaja i poslovanja nekoliko drugih kompanija pa sam u svojoj firmi miran kao bubica.

PRESTRAŠNO !!!

Ušutkalo mi Cara Šprajca !!!

HTV-ovci, samo da znate, od mene ćete dobit šolde za pretplatu – na Sveto Nigdarjevo !!!

Ipak, moram biti iskren prema cijenjenim čitateljima.
Ruku na srce, nije Zvone Radikalni toliko razočaran HDZ-om ! Oni su svoje odradili, i iako to i nisu napravili u najboljem duhu demokracije, napravili su to bar po slovu zakona !

A Zvone Radikalni je SILNO RAZOČARAN SDP-om !!!

Odnosno njihovom mlitavom i krivo fokusiranom izbornom kampanjom ! Ne mogu ni prebrojati koliko mi je puta krv uzavrila kad bi HDZ u svojim (izvrsnim !) predizbornim spotovima ili bezočno lagao ili u najboljem slučaju iskrivljavao istinu, nakon čega bi uslijedila „oštra“ SDP-ova poruka „Ti odlučuješ !“.

Ajme majko :-(

MITO i KORUPCIJA, gospodo !

Niste shvatili ?

MITO i KORUPCIJA !!!!!!!!!!!!!!!

Bechtel, Verona, satovi, vozači-reketari, KIM, ...

Niti jedan spot nismo vidjeli u kojem se prikazuje Sanaderov 180 zaokret od splitske rive do danas !!!

Za mene je to teški debakl a tko je SDPu prodao ideju da bi trebalo ići samo s pozitivnom kampanjom, bez „ocrnjivanja“ protivnika, taj Vam je prodao muda pod bubrege !!!
Uostalom, pogledajte kako je to majstorski odradio HDZ sa svojim plavo-crvenim plakatima, prepunih neistinama i lažnim insinuacijama.

A vi ćete „u fino“ !

KATASTROFA !!!

Ukoliko, kojim slučajem i ne daj Bože, SDP izgubi ove izbore, ova kampanja će se u marketinškim agencijama obrađivati na isti način kao i Custerova taktika kod Little Big Horna – u poglavlju „Kardinalne pogreške !“ ili „Kako TO ne treba raditi“.

Gospodo, imali ste slam-dunk, a doveli ste me (nas) u situaciju da sa strepnjom očekujemo nedjeljne rezultate ...

- 23:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>